Premios 20Blogs

lunes, 28 de octubre de 2013

LAS COMPETENCIAS DE LA JUNTA RECTORA



Veamos cómo la junta rectora cumple con sus competencias. Algunos ejemplos:
Un comunero que fue de testigo en el pleito de los vecinos de la parroquia de Trabada para poder ser comuneros como los que tú nombras a dedo, al preguntarle la titular del juzgado que entiende de este caso, y si era comunero, después de pensarlo, contestó que hacía 6 meses que lo habían cesado. Esta declaración fue emitida en enero del 2013, así que el cese debió de producirse a mediados del 2012. Y en esta fecha, siendo además vocal de la junta rectora, llevaba residiendo fuera de la parroquia de Trabada 8 años.
En julio de 2007 se da a los comuneros un adelanto de 1.013 euros de la cuenta de las cortas y a ese comunero que no le correspondía participar de ella es de suponer que la cogiera. Ese cese no ha sido comunicado a la asamblea general, que es la competente para hacerlo (art. 24, apdo. 2º); y en sustitución el sr. Presidente da de alta a su hermana, a la que también le es de aplicación dicho artículo, así como los artículos 7 y el 24 apdo. 10º de dicho estatuto. Este apartado está muy claro; la junta rectora propone y la asamblea general dispone como bien dice: “ratificar o rectificar los acuerdos y actuaciones de la junta rectora” y esta baja y esta alta se produce porque el secretario de la junta rectora, parece ser, fue baja sin dar cuenta a la asamblea general (art. 19 del estatuto). Y entonces el presidente, que opta por los titulados, para sustituirlo, elige a la citada hermana del vocal,  la sra. Loureiro López, que como queda dicho, ni es comunera titular ni ha sido nombrada como secretaria por la asamblea general (art. 24º.1). Y para más INRI, es profesora de primaria en un colegio en A Lama en Pontevedra, con lo cual no podría ser comunera. ¿Esto es llevar a cabo las gestiones encomendadas a la junta rectora?
La junta rectora tiene unas competencias muy limitadas y todas ellas tienen que pasar el filtro de la asamblea general, como también, lo deberían de pasar  tres personas que, sin ser comuneras titulares, están sentadas en la sala para votar junto con la esposa del presidente (art. 4º del estatuto).  Otra usurpación de funciones por la junta rectora, es el autorizar y pagar obras sociales y minutar abogados y procuradores, competencia de la asamblea genral (art. 24º.5 del estatuto).
El presidente en las tres últimas asambleas generales, como ve tambalear su mayoría, las suspende; y así, con el mandato de la junta rectora agotado hizo un año en agosto de 2013 y aún así, sigue tomando acuerdos sin pasar por la asamblea general (art. 24º.10).
Esperemos que en lo sucesivo se mejore la gestión y se aclaren las cuentas. 










AS COMPETENCIAS DA XUNTA REITORA



Vexamos como a xunta reitora cumpre coas súas competencias. Algúns exemplos:
Un comuneiro que foi testemuña no preito dos veciños da parroquia de Trabada para poder ser comuneiros como os que ti nomeas a dedo, ao preguntarlle a titular do xulgado que entende deste caso, se era comuneiro, despois de pensalo, contestou que facía 6 meses que o cesaran. Esta declaración emitiuse en xaneiro de 2013, así que o cese debeuse producir a mediados do 2012. E nesta data sendo ademais vogal da xunta reitora, levaba residindo fóra da parroquia de Trabada 8 anos. En xullo do 2007 dáse aos comuneiros un adianto de 1.013 euros da conta das cortas e a ese comuneiro que non lle correspondía participar dela, é de supoñer que a collera. Ese cese non se comunicou á asemblea xeral, que é a competente para cesalo (artigo 24, apartado 2º); e en substitución o sr. Presidente dá de alta a unha irmá, á que tamén lle é de aplicación dito artigo, así como os artigos 7 e 24 apdo 10º de dito estatuto. Este apartado está moi claro, a xunta reitora propón e a asemblea xeral dispón como di dito apartado: “ratificar ou rectificar os acordos e actuacións da xunta reitora”, e esta baixa e esta alta prodúcese porque o secretario da xunta reitora, parece ser, foi baixa sen dar conta á asemblea xeral (art. 19 do estatuto). E entón o presidente, que opta polos titulados, para substituílo, elixe á citada irmá do vogal, a Sra. Loureiro López, que como queda dito, nin é comuneira titular nin foi nomeada pola asemblea xeral (art. 24º.1). E para máis inri é profesora de primaria nun colexio da Lama en Pontevedra, co cal non podería ser comuneira. ¿Esto é levar a cabo as xestións encomendadas á xunta reitora?
A xunta reitora ten unhas competencias moi limitadas e todas elas teñen que pasar o filtro da asemblea xeral, como tamén, o deberían de pasar tres persoas que, sen ser comuneiras titulares, están sentadas na sala para votar xunto coa esposa do presidente (artigo 4º do estatuto).  Outra usurpación de funcións pola xunta reitora, é o autorizar e pagar obras sociais e minutar de avogados e procuradores competencia da asemblea xeral (art. 24º.5 do estatuto).
O presidente nas tres últimas asembleas xerais, como ve tremer a súa maioría, suspéndeas e así, co mandato da xunta reitora esgotado fixo un ano en agosto de 2013, e aínda así, segue tomando acordos sen pasar pola asemblea xeral (art. 24º.10).
Esperemos que no sucesivo se mellore a xestión e se aclaren as contas.

Aquí achegamos os estatutos para que vexan que non mentimos na súa redacción:










lunes, 21 de octubre de 2013

Las cuentas de Daniel!

Estimado internauta:
Te felicito por conservar esa misiva del Sr. Presidente y poder sacarla a la luz en un medio de comunicación a nivel nacional. Ahora permíteme que sea YO el que comente el primer apartado de la misma:
Dice: "Aprovechamos la presente para informarte que la junta directiva está llevando a cabo las gestiones inherentes a su cargo en lo referente a la gestión del monte y a la administración de la comunidad". ¿Qué inversiones o trabajos se hicieron con el 15% que se detrae de las cortas?; artículo 23 de la ley de montes y art. 13 del estatuto, ya que el importe de ese 15% en estes años ascende a 43.650 euros. Ninguna inversión ni trabajo (que no fuesen abonos o sulfatos de unhas cuantas hectáreas de eucaliptos) referidos especialmente a los años 2011 y 2012. ¿En que cuenta está ese dinero? Ese dinero está destinado para un presupuesto de inversiones y trabajos a desarrollar en el monte. Ese dinero no puede mezclarse con la cuenta de los comuneros, ya que esta cuenta no admite aditivos; y como ves ese presupuesto lo haces de forma globalizada para la aprobación por la asamblea general.
Presupuesto que es confeccionado con una verdadera ingeniería contable ininteligible, mezclando inversiones y cuentas, y que mandas a la asamblea general "para la aprobación si procede de las cuentas", es decir, si aprobamos las cuentas estamos aprobando inversiones. Adjunto el referente a 2011 donde se ve que a las cosas no se les llama por su propio nombre. Os voy a poner un ejemplo: "otros gastos de explotación: 8.489,70 euros", ¿qué inversiones o trabajos son eses?. Y dentro de ese: "otros servicios: 7.937,95 euros"; aquí que cada uno piense lo que quiera...
La aprobación de las inversiones es competencia también de la asamblea general (art. 24.5º del estatuto). Con estas triquiñuelas la mayoría, y pasando por alto las disposiciones legales que no te son favorables, puedes entrar en las cuentas de los comuneros y distribuir el dinero a tu antojo, cuenta que en la actualidad se está acercando a números rojos. Adjunto ingresos por cortas desde el 2001 hasta la última que se hizo en 2009... La auditoría tiene el camino libre. Asimismo como se supone que esán las cuentas en el 2011 y 2012... Se hay algún economista dispuesto a explicárnoslas, nosotros encantad@s!




As contas de Daniel?



Estimado internauta:
Felicítote por conservar esa misiva do Sr. Presidente e poder sacala á luz nun medio de comunicación a nivel nacional. Agora permíteme que sexa EU o que comente o primeiro apartado da mesma.
Di: “Aprovechamos la presente para informarte que la junta directiva está llevando a cabo las gestiones inherentes a su cargo en lo referente a la gestión del monte y a la administración de la comunidad”. ¿Qué inversións ou traballos se fixeron co 15%  que se detrae das cortas?; artigo 23 da lei de montes e art. 13 do estatuto, xa que o importe dese 15% neses anos ascende a 43.650 euros. Ningunha inversión nin traballo (que non fosen abonos ou sulfatos dunhas cantas hectáreas do eucaliptos) referidos especialmente aos anos 2011 e 2012. ¿En que conta están eses cartos? Ese diñeiro está destinado para un orzamento de inversións e traballos a desenvolver no monte. Ese diñeiro non pode mesturarse coa conta dos comuneiros xa que esta conta non admite aditivos; e como ves ese orzamento falo de maneira globalizada para aprobación pola asemblea xeral. Orzamento que é confeccionado cunha verdadeira enxeñaría contable inintelixible, mesturando inversións e contas, e que mandas á asemblea xeral “para la aprobación si procede de las cuentas”, é dicir, se aprobamos as contas estamos aprobando as inversións. Achego o referente a 2011 onde se ve que ás cousas non se lles chama polo seu propio nome. Vouvos poñer un exemplo: “otros gastos de explotación: 8.489,70 euros”; que inversións ou traballos son eses?. E dentro dese: “otros servicios: 7.937,95 euros”; aquí que cadaquen pense o que queira…
A aprobación das inversións é competencia tamén da asemblea xeral (art.24 5º do estatuto). Con estas trapalladas a maioría, e pasando por alto as disposicións legais que non che son favorables, podes entrar na conta dos comuneiros e distribuír o diñeiro ao teu antollo, conta que na actualidade estase achegando a números vermellos. Achego os ingresos por cortas desde o 2001 ata a última que se fixo no 2009… A auditoría tén o camiño libre.
Así mesmo como se supón que están as contas no 2011 e 2012... Se hai algún economista disposto a explicárnolas, nós encantad@s!




viernes, 18 de octubre de 2013

¿Por que non queremos renunciar?


Desde que empezamos esta aventura, recibimos comentarios de todo tipo según é a xente de Trabada, porque cada un é cada un e ten a súa opinión:

-          Os caladiños: son eses que non queren entrar en conflicto con ninguén, que non se sabe se van ou se veñen porque así, poden ser amigos de todos e non ter problemas nunca. Non sabemos se son moitos ou poucos porque é difícil que nos conten. Eses, dixéronnos polo baixiño “moi ben, moi ben, dádelles caña”. Esto non está mal, porque sabemos que aínda que están caladiños, pensan que se somos xustos, debemos ser todos iguais. Queremos pedirlles que aínda que non berren coma nós, que actúen e que cando haxa asamblea ou eleccións, falen como deben falar.

-           

-          Os indignados: somos nós, os que escribimos por aquí e moitos máis. Empezamos esto pensando que ao mellor non facíamos nada, pero recibimos o voso alento para seguir loitando, así que, mentras haxa forza, seguiremos. Nós xa falamos nas asambleas, nos bares, en internet, e alí onde haxa alguén que queira escoitar. E ademáis de nós, hai máis loitadores que non están implicados na nosa causa pero teñen outras, todas pensando no ben de todos os veciños, así que os animamos a seguir loitando.

-           

-          Os aliados: son os caciques e os seus amigos. Os caciques pensan que poden manter un sistema do século XIX e manexar o pobo según lles peta. Para iso, alíanse con xente que lles da a maioría sen poñer problemas porque pensan que as relacións son importantes e que hai que estar a ben co cacique vaia a ser... “Vaia a ser, ¿que?”.  Mirade de pedirlle un favor ao cacique do que el non saque nada, a ver se volo fai, e entón preguntádevos, se merece tanto o voso apoio. Tamén están os que viven baixo a ameaza… “se non me apoiais nesto vaiche pasar aquelo”. Esta forma de vivir, baixo o medo, é unha maneira moi difícil de vivir, pensando sempre en que facer ou non facer non vaia a ser. Está claro que hai que ter carácter para aguantalo, porque como sexas un pouco rebelde, non pasas polo aro. Podemos entendelo pero non respetalo, porque como fósemos todos así, comíannos polos pés. E sabemos que hai maneiras para rematar con isto… Imaxinade por un momento que non gañan os mesmos as eleccións de Trabada, aí, o voto é secreto, ninguén tén por que enterarse de a quen votastes e ao mellor nos sorprendemos e pasa algo para ben. Só vos invitamos a reflexionalo e poñelo na práctica cando teñades a oportunidade.

-           

-          Os defensores: son aqueles que buscan calquera excusa, pasada ou presente para ir en contra de todo aquelo que supoña un cambio ou unha innovación. ¿Para que van evolucionar se estamos ben como estamos? Mentras tanto, con esa actitude, van apoiando o que xa hai, eles están ben como están e o que lles pase aos demáis, dalles igual (é a famosa filosofía de “estando yo bien, está todo el mundo”). ¿Por que o fan? Seguramente polo seu propio interés, non buscan a igualdade, está claro.

-           

-          Os independentes: dalles igual unha cousa ca outra, nin se pronuncian para un lado, nin para o outro, nin o van facer. Están ben como están, non queren líos, queren vivir tranquilos sin molestar a ninguén. Se poden pasar desapercibidos para os caciques mellor que así non os molestan nin lles piden nada, e para o resto, igual. Viven na súa nube, na súa tranquilidade, esperando que non pase nada que lles faga ter que andar. E se pasa algo… haberá que ver en que grupo se colocan.

-           

-          ¡Ai! Perdón, que me esquecían os falsarios… porque grazas a Deus son poucos. Son aqueles que parece que están cos indignados pero o que fan e pasarlle información aos caciques para que se poidan adiantar a calquera movemento. Non nos facedes falla, ide onde vos dicte a vosa conciencia, pero non estaría demáis que tiverades unha pouca de honestidade porque, ¿sabedes?, cóllese antes a un mentiroso ca un coxo.

Por uns e polos outros, e por nós tamén, non imos renunciar á nosa loita polo menos polo de agora, porque pensamos que é xusta ao buscar igualdade para tódolos veciños.

Os que poidades e queirades, podédesnos axudar. Os que non queirades, non pasa nada, ninguén vai obligar a ninguén. Só aos que sodes contrarios vos pedimos unha cousa: reflexionade. Grazas.

¿Por qué no queremos renunciar?


Desde que empezamos esta aventura, recibimos comentarios de todo tipo en función de la diferente gente que hay en Trabada, porque cada uno tiene su opinión:

-          Los calladitos: son esos que no quieren entrar en conflicto con nadie, que no se sabe se van o vienen porque así, pueden ser amigos de todos y no tener problemas nunca. No sabemos si son muchos o pocos porque es difícil que nos cuenten algo. Esos, nos han dicho muy bajito “muy bien, muy bien, dadles caña”. Esto no está mal, porque sabemos que aunque están calladitos, piensan que si somos justos, debemos ser todos iguales. Queremos pedirles que aunque no chillen como nosotros, que actúen y que cuando haya asamblea o elecciones, hablen como deben hacerlo.

-           

-          Los indignados: somos nosotros, los que escribimos por aquí y muchos más. Empezamos esto pensando que a lo mejor no conseguíamos nada, pero recibimos vuestro apoyo para seguir luchando, así que, mientras tengamos fuerza, seguiremos. Hablamos ya en las asambleas, en los bares y en internet y allí donde se nos quiera escuchar. Y además de nosotros, hay más luchadores que no están implicados en esta causa pero tienen otras, en las que también piensan en todos los vecinos y a los que animamos a seguir luchando.

-           

-          Los aliados: son los caciques y sus amigos. Los caciques piensan que pueden mantener un sistema del siglo XIX y manejar el pueblo según les venga en gana. Para eso, se alían con gente que les da la mayoría sin poner pegas porque piensan que las relaciones son importantes y que hay que estar bien con el cacique vaya a ser... “Vaya a ser, ¿qué?”.  Pedidle un favor al cacique que a él no le suponga ningún beneficio y a ver si os lo hace, y entonces preguntaros si se merece tanto ese apoyo que le dais. También están los que viven bajo amenaza… “si no me apoyáis en esto voy a hacer que te pase aquello”. Esta forma de vivir, bajo el miedo, es una forma muy difícil de vivir, pensando siempre en qué hacer o no hacer no vaya a ser. Está claro que hay que tener carácter para aguantarlo, porque como seas un poco rebelde, no pasas por el aro. Podemos entenderlo pero no respetarlo, porque si todos fuésemos así, nos comían por los pies. Y sabemos que hay formas para acabar con esto… Imaginad por un momento que no ganan los mismos las elecciones de Trabada, ahí, el voto es secreto, nadie tiene por qué enterarse de a quién votáis y a lo mejor nos sorprendemos y pasa algo bueno. Solo os invitamos a reflexionar y ponerlo en práctica cuando llegue la oportunidad.

-           

-          Los defensores: son aquellos que buscan cualquier excusa, pasada o presente para ir en contra de todo aquello que suponga un cambio o una innovación. ¿Para qué van a evolucionar se estamos bien como estamos? Mientras tanto, con esa actitud, van apoyando o que ya existe, ellos están bien como están y lo que les pase a los demás, les da igual (es la famosa filosofía de “estando yo bien, está todo el mundo”). ¿Por qué lo hacen? Seguramente por su propio interés, no buscan la igualdad, está claro.

-           

-          Los independientes: les da igual una cosa que la otra, ni se pronuncian hacia un lado ni hacia el otro, ni lo van a hacer. Están bien como están, non quieren líos, quieren vivir tranquilos sin molestar a nadie. Si pueden pasar desapercibidos para los caciques mejor que así no los molestan ni les piden nada, y para el resto, igual. Viven en su nube, en su tranquilidad, esperando que no pase nada que les haga moverse. Y si pasa algo… habrá que ver en qué grupo se colocan.

-           

-          ¡Ay! Perdón, que se me olvidaban los falsos… porque gracias a Dios son pocos. Son aquellos  que parece que están con los indignados pero lo que hacen es pasar información a los caciques para que se puedan adelantar a cualquier movimiento. No nos hacéis falta, id allí donde os dicte vuestra conciencia, pero no sería pedir demasiado un poco de honestidad porque, ¿sabéis?, se pilla antes a un mentiroso que a un cojo.

Por unos y por otros, y también por nosotros, no vamos a renunciar a nuestra lucha, por lo menos por ahora, porque pensamos que es justa y porque busca la igualdad de todos los vecinos.

Aquellos que podáis y queráis, podéis ayudarnos. Aquellos que no queráis, no pasa nada, nadie va a obligar a nadie. Solo a los que sois contrarios, os vamos a pedir una única cosa: reflexión. Gracias.

lunes, 14 de octubre de 2013

¿QUEN PODE SER COMUNEIRO EN TRABADA?


Esto é Trabada, o centro. Non é moi grande e non hai precisamente moitas rúas.


Vamos falar de cousas que pasan en Trabada.



Na casa que vedes co círculo vermello vive o presidente dos Montes de Man Común de Trabada. Na casa que vedes co círculo azul, vive un dos que tuvo que ir a xuízo para ser comuneiro e de quen dixo o presidente cando testificou, que non o coñecía… ¿alguén pensa que con esta extensión de terreo pode ser verdade?

Outro exemplo.



Se vives nesta rúa, marcada co círculo verde, podes ser comuneiro ou non… depende do que considere o presidente, quen por certo, non vive tan lonxe (círculo vermello) para saber quen vive nesas casas.

Máis detalles.



Declarou no xuízo que lle parecía co seu excuñado vivía por alí cerca. Vale que se separara da súa muller, pero estiveron máis de 20 anos casados, supoñemos que coincidiron en algunha que outra celebración familiar. A casa do excuñado está marcada co círculo rosa e non está tan lonxe da súa indicada sempre co círculo vermello.

E se nos preguntades onde vive o alcalde para non enterarse destas cousas que pasan, marcamos a casa do presidente en vermello e a do alcalde en amarelo. Si, está moi lonxe, como para non enterarse…



Pero ademáis, se contamos con que levamos de testemuñas a xente que vivíu toda a vida en Trabada e que declara que non coñece á metade dos veciños, imos mal. Claro que estes viven máis lonxe do centro de Trabada, como moito 2 km. pero todo pode ser… (mantemos a casa do presidente co punto vermello e marcamos as testemuñas co punto verde).

Son só, algúns exemplos do que está a pasar… Non imos entrar noutros debates, imos entrar en por que uns si e os outros non. ¿Quen é o presidente para decidilo se todos viven coas mesmas condicións e tal e como marca a lei?

¿QUIÉN PUEDE SER COMUNERO EN TRABADA?


Esto es Trabada, el centro. No es muy grande y no hay precisamente muchas calles.


Vamos a hablar de algunas cosas que pasan en Trabada.


En la casa que veis con el círculo rojo vive el presidente de los Montes Mancomunados de Trabada. En la casa que veis con el círculo azul, vive uno de los que tuvo que ir a juicio para ser comunero y sobre el que el presidente dijo al testificar, que no lo conocía… ¿alguien piensa que con esta extensión de terreno puede ser verdad?

Otro ejemplo.


Si vives en esta calle, marcada con círculo verde, puedes ser comunero o no… depende de lo que considere el presidente, quien por certo, no vive tan lejos (círculo rojo) para saber quienes son sus vecinos.

Más detalles.


Declaró en el juicio que le parecía que su excuñado vivía por allí cerca. Vale que se separara de su mujer, pero estuvieron más de 20 años casados, suponemos que coincidieron en alguna que otra celebración familiar. La casa de su excuñado está marcada con círculo rosa y no está tan lejos de la suya indicada siempre con círculo rojo.

Y si nos preguntáis donde vive el alcalde para no enterarse de estas cosas que pasan, marcamos la casa del presidente en rojo y la del alcalde en amarillo. Si, está muy lejos, como para no enterarse…


Pero además, si contamos con que el presidente lleva de testigos a gente que vivió toda la vida en Trabada y que declara que no conoce a la mitad de los vecinos, mal vamos. Claro que estos viven más lejos del centro de Trabada, como mucho 2 km. pero todo puede ser… (mantenemos la casa del presidente con punto rojo y marcamos los testigos con punto verde).


Son solo, algunos ejemplos de lo que está pasando… No vamos a entrar en otros debates, vamos a entrar en por qué unos sí y otros no. ¿Quién es el presidente para decidirlo si todos viven con las mismas condiciones y tal y como marca la ley?

viernes, 11 de octubre de 2013

Y toda la culpa es de los INDIGNADOS!

Volviendo al pasado y a lo que nos ha ocurrido, vamos a contar otra de nuestras grandes aventuras:

Nuestro presidente Daniel Villapol Valea después de plantificarnos una pareja de la Guardia Civil en la Asamblea General del 23 de septiembre de 2012 por discrepar de sus irregularidades, el 8 de diciembre del mismo año, en vez de pedir perdón, nos manda a los comuneros una cartita, portándose como un fantasioso, él y su junta directiva, y en la cual nos escribe:

"En este año tan convulso, hemos tenido que dedicar parte de nuestra actividad a defender a la comunidad de los constantes ataques y denuncias"

Aquí confunde denuncias con demandas, Presidente, dinos qué comunero o comuneros atentaron o denunciaron a la comunidad de montes, el único que denuncia eres tú, ya que en la asamblea referida, unos vecinos de la parroquia de Trabada tuvieron que recurrir a la justicia para poder ser comuneros, por tener el mismo derecho que los que tú metes a dedo; y creyeron oportuno traer a dicha asamblea al abogado que los defiende solamente para tomar nota de tus trapicheos y enredos, y lo denunciaste por coacción...

"hemos conseguido cumplir nuestros compromisos manteniendo cuentas saneadas"

ja, ja... no nos hagas reír...

"es deseo de la Junta Rectora enterrar discrepancias y tensiones"

Bueno... casi nos hace llorar, si no fuese por lo de la Guardia Civil...

"en ningún caso abdicaremos de nuestra responsabilidad de defender a los comuneros"

Los comuneros discrepamos de tus irregularidades, no necesitamos de tu ayuda, gúardatela para ti, seguro que la vas a necesitar! 

E toda a culpa a teñen os INDIGNADOS

Voltando ao pasado e ás cousas que nos aconteceron, imos contar outra das grandes aventuras:

O noso presidente Daniel Villapol Valea, despois de plantarnos unha parella da Garda Civil na Asemblea Xeral do 23 de setembro de 2012 por discrepar das súas irregularidades, o 8 de decembro do mesmo ano, no canto de pedir perdón, mándanos a tódolos comuneiros unha carta, portándose como un fantasioso, él e a súa xunta directiva, na cal escribe:

"neste ano tan convulso, tivemos que dedicar parte da nosa actividade a defender á comunidade dos constantes ataques e denuncias"

Aquí confunde denuncias con demandas.... Presidente, díganos que comuneiro ou comuneiros atentaron ou denunciaron á Comunidade de Montes, o único que denuncia es ti, xa que na asemblea referida, uns veciños da parroquia tiveron que recorrer á xustiza para poder ser comuneiros, por ter o mesmo dereito que os que ti metiches  a dedo, e creron oportuno traer a dita asemblea o avogado que os defende, só para tomar nota dos teus enredos, e denunciáchelo por coacción...

Máis da súa verborrea:

"conseguimos cumprir os nosos compromisos mantendo as contas saneadas"

 ha, ha.... non nos faga rir, e continúa

"é desexo da Xunta Reitora enterrar discrepancias e tensións"

Ben, case nos fai chorar, se non fose polo da garda civil....

"en ningún caso abdicaremos da nosa responsabilidade de defender aos comuneiros"

Os comuneiros que discrepamos das túas irregularidades non precisamos da túa axuda, gárdaa para ti, que seguro boa falta che vai facer!

lunes, 7 de octubre de 2013

El tandem


Buenos días a todos y todas. Suena bien, ¿verdad? Así se dirigen a nosotros los políticos cafres que nos gobiernan.

Pero aunque voy a hablar de política, en este caso, no me refiero a los anteriores.

Me refiero al sr. Yanes Ginzo, que....... ¿es un político? Bien...... es el alcalde de Trabada, elegido en las urnas por los trabadenses.

La semana pasada hubo un pleno en el ayuntamiento. Entre otras cosas se trató el tema de los daños causados por la fauna (jabalíes, etc....) a los ganaderos y labriegos de este pueblo. La portavoz del PSOE, formula solicitar a la Xunta de Galicia ayudas para paliar los daños causados por estos animales, a lo que Ginzo contesta que no va a solicitar nada porque la Xunta no tiene dinero, y como no, lo apoyan sus concejales del PP, entre ellos un famoso ganadero, conocido por su inteligencia, su talante…, en una palabra, por lameculos.

Cuando la portavoz de la oposición les habló de cultivos "disuasorios", ¡ay por Dios! ¡qué miedo! . La excelentísima cabeza de Yanes Ginzo pensó que se trataba de "BOMBAS EXPLOSIVAS" .

Pero sr. Alcalde, en Trabada no hay terroristas, no se preocupe usted, que nadie va a poner artefactos explosivos en el monte de Daniel Villapol. Además, ya sabemos que nos trae usted a la Guarda Civil por menos de lo que vale un peine.

Y eso que Yanes Ginzo en el tema de los montes comunales no se mete para nada. Eso sí, es comunero y lleva delegación para votar y apoyar en todo al sr. Presidente ¡Faltaría más!.

¡Cómo va a dirigir este hombre un pueblo de 1200 habitantes sin la ayuda de Villapol! ¡y cómo iba a establecer Daniel una guerra entre los vecinos de Trabada sin la ayuda de Yanes Ginzo.

Forman un "TÁNDEM PERFECTO" para acabar con lo poco que queda de Trabada.

O " TÁNDEM "

Bos días a todos e todas. Queda ben é?. Así se dirixen os cidadáns todos ou case todos aos cabróns dos políticos que nos gobernan.

Pero aínda que vou falar de política, non me refiro aos anteriores.
Refírome ao sr. Yanes Ginzo, que....... ¿é un político? Ben...... é o alcalde de Trabada, elixido nas urnas polos trabadenses.

A semana pasada houbo un pleno no concello. Entre outras cousas tratouse o tema dos danos causados pola fauna (xabaríns, etc....) aos gandeiros e labregos deste pobo. A portavoz do PSOE,  formula solicitar á Xunta de Galicia axudas para paliar os danos causados por estes animais, ao que Ginzo contesta que non vai solicitar nada porque a Xunta non tén cartos, e como non, apóiano os seus concelleiros do PP, entre eles un famoso gandeiro, coñecido pola súa intelixencia, o seu talante......, en dúas palabras por "lambe cús".

Cando a portavoz da oposición lles falou dos cultivos "disuasorios", ¡ai meu Deus! ¡que medo! . A excelentísima cabeza de Yanes Ginzo pensou que se trataba de "BOMBAS EXPLOSIVAS" .
Pero sr. Alcalde, en Trabada non hai terroristas, non se preocupe vostede, que ninguén vai poñer artefactos explosivos no monte de Daniel Villapol. Ademais, xa sabemos que nos trae vostede á Garda Civil por menos do que vale un peite.

E iso que Yanes Ginzo no tema dos monte comunais non se mete para nada. Iso si, é comuneiro e leva delegación para votar e apoiar en todo ao sr. Presidente ¡Faltaría máis!.
¡Como vai dirixir este home un pobo de 1200 habitantes sen a axuda de Villapol! ¡E como iba establecer Daniel unha guerra entre os veciños de Trabada sen a axuda de Yanes Ginzo.

Forman un "TÁNDEM PERFECTO" para acabar co pouco de pobo que queda. 

viernes, 4 de octubre de 2013

Abrir os ollos ao mundo


O bo que temos hoxe é que podemos buscar case calquera cousa en internet e atopala.

O bo que teñen algúns con poder en Trabada, é que a idade da maioría da poboación, impídelles acceder a internet e enterarse de moitas cousas. E que a rede que hai agora mesmo, tampouco axuda moito.

Os tempos cambian, a tecnoloxía tamén, e non imos estar moito máis tempo cos ollos pechados. Non hai máis que ver a cantidade de visitas que ten o noso blog e a cantidade de amigos que somos no Facebook en moi pouco tempo.

E para que non sigamos vivindo na ignorancia, quérolle preguntar ao señor presidente dos montes de Man Común de Trabada, se nos pode xustificar canto diñeiro reportan os montes e a onde van parar eses cartos. Porque mirando pola rede, en tódalas asociacións de montes, fan comidas anuais, e reciben algún que outro regalo, pero ademáis, preocúpanse polo povo e invirten nel. Poñamos varios exemplos:

-          Mariz (Guitiriz) 2006: Aportan 65.000 € para arranxar a antiga escola.

-          Cangas (Foz) 2008: Os comuneros defuntos teñen pagado o tanatorio, o enterro, a misa e o ramo de frores. En 2010 destinan 50.000 € para reformar o centro social.

-          Lagostella e Os Vilares (Guitiriz) 2008: Habilitan áreas recreativas.

-          Vilaestrofe (Cervo) 2008: Reparacións no cemiterio e na igrexa, subvencionan o equipo de fútbol, arranxan as pistas forestais, fan un pavillón deportivo que serve para actos culturais e organizan excursións.

-          Boimente 2009: Crían poldros no monte e promoven a venta da súa carne cunha degustación gratuita.

-          San Breixo (Guitiriz) 2009: Os comuneiros e o obispado invirten 106.000 € na igrexa.

-          Roca (Guitiriz) 2009: Os veciños cómpranlle ao concello a escola da parroquia.

-          Franquean (O Corgo) 2010: Reconstrúen o Teleclub para facer un local social.

-          Paradela 2011: Constrúese un novo cemiterio de 7.449 m2 cos cartos da venda dos pinos. Inclúe tanatorio, capela, crematorio, sala de autopsias e baños. Só para socios e todos aqueles axenos que queiran aportando unha cantidade establecida pola xunta rectora.

-          Muimenta (Cospeito) 2011: Rehabilitan a antiga igrexa da parroquia.

-          San Roque (Viveiro) 2012: Os comuneiros renovan a balaustrada do mirador.

Señor presidente, ¿pódeme dicir que actividades se fixeron cos cartos dos montes de man común en Trabada?

Ademáis, quero deixarvos un vídeo interesante que fala la colaboración entre diferentes asociacións e que hai ferramentas que promoven este tema: http://www.youtube.com/watch?v=Tp97w3Gg-ms&feature=youtu.be

Así coma a súa páxina web: http://montenoso.net/

A cuestión é que habería moito que facer se nos deixaran, e por enriba de todo, hai que dicir, que ademáis sería mellor para todos, pero para iso moita xente en Trabada ten que quitar a venda dos ollos, nós só queremos axudarlles…

Abrirse al mundo


Lo bueno del día de hoy, es que podemos buscar casi cualquier cosa en internet y encontrarla.

Lo bueno para según quién en Trabada, es que la mayoría de la población es bastante mayor, y el acceso a internet para ellos es limitado, con lo que se pierden muchas cosas. Y que la cobertura de red actual tampoco es que sea muy buena.

Los tiempos cambian, la tecnología también y no vamos a estar mucho más tiempo cerrados al mundo. Basta ver la cantidad de visitas que tenemos en nuestro blog y la cantidad de amigos que somos en Facebook en poco tiempo.

Par no seguir viviendo en la ignorancia, quiero preguntarle al señor presidente de la Mancomunidad de Montes de Trabada, si nos puede justificar cuánto dinero reportan los montes y a dónde va a parar ese dinero. Porque mirando en la red, en todas las asociaciones de montes, realizan comidas y reciben algún que otro regalo, pero además, se preocupan por el pueblo e invierten en el mismo. Pongamos varios ejemplos:

-          Mariz (Guitiriz) 2006: Aportan 65.000 € para arreglar la antigua escuela.

-          Cangas (Foz) 2008: Los comuneros difuntos disponen de tanatorio, entierro, misa y ramo de flores gratuito. En 2010 destinan 50.000 € para reformar el centro social.

-          Lagostella y Os Vilares (Guitiriz) 2008: Habilitan áreas recreativas.

-          Vilaestrofe (Cervo) 2008: Reparaciones en el cementerio y la iglesia, subvencionan al equipo de fútbol, arreglan las pistas forestales, hacen un pabellón deportivo que sirve para actos culturales y organizan excursiones.

-          Boimente 2009: Crían potros en el monte y promueven la venta de su carne con una degustación gratuita.

-          San Breixo (Guitiriz) 2009: Los comuneros y el obispado invierten 106.000 € en la iglesia.

-          Roca (Guitiriz) 2009: Los vecinos le compran al ayuntamiento la escuela de la parroquia.

-          Franquean (O Corgo) 2010: Reconstruyen el Teleclub para hacer un local social.

-          Paradela 2011: Se construye un nuevo cementerio de 7.449 m2 con el dinero de la venta de pinos. Incluye tanatorio, capilla, crematorio, sala de autopsias y baños. Solo para socios y todos aquellos que quieran ser incluidos aportando una cantidad establecida por la junta rectora.

-          Muimenta (Cospeito) 2011: Rehabilitan la antigua iglesia de la parroquia.

-          San Roque (Viveiro) 2012: Los comuneros renuevan la balaustrada del mirador.

Señor presidente, ¿me puede decir qué actividades se realizaron con el dinero de los montes mancomunados en Trabada?

Ademáis, quiero dejaros un vídeo interesante que habla de la colaboración entre diferentes asociaciones y que hay herramientas que promueven este tema: http://www.youtube.com/watch?v=Tp97w3Gg-ms&feature=youtu.be

Así como a su página web: http://montenoso.net/

La cuestión es que habría mucho que hacer si nos dejasen, y sobre todo, hay que decir, que además sería mejor para todos, para ello, mucha gente en Trabada debería quitarse la venda de los ojos, nosotros solo queremos contribuir a ello…