Premios 20Blogs

viernes, 10 de enero de 2014

A lotería

Este Nadal, o señor presidente e a xunta directiva da Comunidade de Montes mandoulles lotería a case todos os comuneiros. Algúns teredes na vosa casa un recibo coma este:

E cando digo case todos, é porque é así. Parece que ao señor presidente e á súa xunta, non lles importa que houbera unha sentencia xudicial que inclúe 5 comuneiros máis, estarán por encima logo, do que di a lei. Iso si, foi moi precavido e envióullela a aqueles que se, se celebrasen as asembleas xa terían que estar fóra fai tempo, pero como non pasaron por asemblea... En cambio houbo xente que non pasou por asemblea, que é viúvo/a de.... e que xa a recibiron ao seu nome... ¿Como se come isto?

Lástima fora que non tocara o gordo porque... por 30 míseros euros que non van sacar de pobre a ninguén, non é plan de poñerse a pleitear, como din por aí, custaría máis o colar co can, pero, ¿e se fora o gordo? Señor presidente, ¿que faría?, ¿onde se metería?

E aos demáis, comuneiros, non comuneiros, indignados, non indignados, amigos, inimigos,... ¿que vos parece?

32 comentarios:

  1. paréceme que este señor deixará de roubar o día que deixe este mundo para sempre

    ResponderEliminar
  2. Pois que vai parecer, unha vergonza. que fai e desfai o seu puñetero arbitrio. Él decide quen é comunero ainda que non o sea todavía oficialmente, e quen sendoo legalmente según él non o é. O dito, un vergonza. Fai o mismo que coa SAT, donde a xente non sabía si era socio ou no, dependía do que decía o Señor Presidente.

    ResponderEliminar
  3. Cacicadas Villapol s.a

    ResponderEliminar
  4. ¿Cómo estás señor Daniel? No es necesario que me contestes porque no me interesa, es solo una pregunta de cortesía, para romper el hielo más que nada y para seguir el protocolo que dicta una carta.
    No voy a perder mucho tiempo en esto porque tu no lo mereces ¿o acaso creías que si? Pues no, no te confundas, esta no es una carta amistosa ni de reconciliación pero tampoco es una carta bomba ¡que más quisiera yo que fuese así y poder ver tu miserable cuerpo convertido en pedacitos! Ya sabes, todos llevamos un criminal dentro, y después de conocerte a ti, el mío, floreció notablemente.
    Se que estás entre la vida y la muerte con todo este tema y deseo con todas mis fuerzas que te recuperes, sí, como lo has leído, deseo que te recuperes y que te queden secuelas de por vida que hagan del resto de tus días una agonía constante y con la mayor de las suertes, si eso ocurriese, ten por seguro que no pagarías ni una cuarta parte del daño que hiciste.
    ¿Notas un cierto tono de rencor en mis palabras? Pues te equivocas, no es rencor, es odio, es un odio desmesurado y una sed de venganza el que me has engendrado que, de la persona que era, hoy por hoy no queda nada. Se que todo este sentimiento de ira del que soy esclava por tu culpa y del que me alimento día a día me llevará directamente al infierno después de mi muerte pero, bien merecerá la pena quemarme entre sus llamas, si así logro arrastrarte en ello a ti.

    Tu último perdón, fue improcedente porque cuando te hacen daño tantas veces, sucede que uno se convierte en un caparazón tan sumamente grande, fuerte e irrompible que, la palabra perdón, deja de tener valor y la fuerza suficiente para atravesar ese caparazón y dar al corazón malogrado de la persona agraviada.

    Seguiré muy atenta de tu evolución por el pueblo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. TELA muy fuerte si es verdad y una broma pesada si no es cierto, esto si que es pasarse

      Eliminar
    2. Esto es por lo del monte o algun lio de faldas de este viejo carcamán(digamos persona poco seria y de muchas pretensiones).

      Eliminar
    3. no , esto es un tema de terreno, pista, monte, sat, o similar pero no de faldas.

      Eliminar
    4. Me saco el sombrero y lo comparto total y plenamente; que pena no poder conocernos de otro modo. Esto necesitaba un revulsivo de esta categoría. Mi más sincera enhorabuena, no tengo palabras............
      ¡¡¡¡¡ TRABADAAAAA, DEESPEEEEERTAA !!!!!!!!!!!!

      Eliminar
    5. claro que nos conocemos o por lo menos yo a usted si...................

      Eliminar
    6. No me trates de usted que me sonrrojo. Por Dioooss!. Que intriga y por si fuera poco, dices que me conoces.

      Eliminar
    7. Daniel cariño, como te queremos.......... Daste de conta ?

      Eliminar
  5. Se montó el "Belén" en " RIN. RIN (publicación anterior). Las pancartas contra el velatorio hay que hecharlas abajo; están que arden.... A esta pobre gente hay que hecharles una mano. Sr Daniel, sr alcalde !!!!!!, hay que moverse y posicionarse , que también en las votaciones lo haceis. Los vecinos empezaron a darse cuenta de la clase de representantes que tienen; muy pronto empezareis a sentir su aliento sobre vuestros cogotes. Aquí cada uno hace lo que le apetece, parece "La Ciudad sin Ley".

    ResponderEliminar
  6. as altas esferas trabadenses tiñan a seguridade completa do seu poder,pero torres mais altas caeron ,esperemos que de verdade o povo abra os ollos, referente as pancartas moitos dores de cacucha tan dando por o que vexo a persoas que non ven mais alo de tres centrimetros dos seus fuciños .PUEBLO UNIDO JAMAS SERA VENCIDO

    ResponderEliminar
  7. El despertar de una mañana fria y con nieblina en un tercero, con vistas al edificio condemar y ver que la gente a la cual saludas continuamente tienen colgadas unas pancartas en sus balcones, no es de agradecer pero si de pensar en que algo de culpa también tengo yo.
    La pregunta más sencilla que tendrías que hacerte sería ¿por qué?
    x q esta gente esta tan dañada contra tu persona y la alcaldía.
    x q esta gente no puede soportar verte.
    x q esta gente no quiere el tanatorio.
    x q no se escucha a todo el pueblo con todos los problemas y te dejas de andar manipulando casa por casa y diciendo que la gente que escribe y gestores son malas personas.
    La verdad sólo tiene un camino y el camino que has escogido no es precisamente el del senderismo de trabada ni el de nuestra maravillosa amiga Madrileña, aunque sabemos que algún camino se dejaron rondar por el maravilloso Juan Tenorio que tenemos.
    Parece mentira que seas así y quieras aparentar lo que no eres, x que sabes de sobra que los amigos tuyos de la profesión maderera en algunas de las reuniones ya ni te quieren ver.
    La vida pone a cada uno en su sitio y la verdad que a tí te puso siempre al lado del poder, pero la gente empezó a despertar ¿Quién te lo diría hace 10 años? Trabada despertó , Trabada empezó andar hacia el camino de la Verdad, un camino que desde hace un montón de años trataste tú y únicamente tú de apagar, de no limpiar, como no limpias las pistas del monte pero si sabes pasar facturas para cobrar por eses servicios que no se prestan.
    Daniel Danielito que nos conocemos, manipulas a todos a tu antojo , los llevas a tu terreno y alli consigues lo que te propones, pero ....menos mal que la ley pone a cada uno en su sitio.
    No te dará verguenza tener el pueblo así de esta manera y no ponerle remedio a toda esta movida que has creado con el consentimiento de quién tendría que estar con el pueblo .
    Daniel Reaciona, fuiste el único que creaste este problema y eres el único que puedes solucionarlo y....querer es poder.
    La vaca dará leche pero de una patada puede tirar todo, con lo cual......VIVA EL PUEBLO DE TRABADA Y SU GENTE.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Daniel, pode ter as culpas que queiras, pero de poñer o tanatorio AHI, en o alcalde , a corporacion e os que levan 23 anos votando, vamos ser se serio, coma decia a blogguera " al Cesar lo que es del Cesar", por que si non ninguen creera nada

      Eliminar
    2. Xa non cho cree moita xente sabes? Acabarán todos como o rosario da Aurora; e sinón tempo ó tempo.

      Eliminar
    3. Aqui , o ben educado "con dos cojones", o "al despertar", que se meten con daniel, sin decir ni contrastar nada,o unico que fan e facerlle o xogo, o e el mismo o que escribe;para ser creibles teñen que dar datos ¡¡ que non ai datos para poñelos pingando!!, si se sigue por este camiño, tera moitas visitas o blog , pero os dias contados e todo acabara como acaba todo en trabada, asi que seguide botando unha man a camarilla que nestes intres a necesita(esto tan vai para os do blog por permitir escritos coma o "dos cojones" sin pedir ningun tipo de contrastacion as afirmacions tan desmesuradas)

      Eliminar
    4. ¿E que queres que contraste? Esta persoa conta o que lle sae de dentro. A mi paréceme que é unha muller moi, moi doida.Aquí hai algo mais que monte, ainda que monte ou madeira seguro que tamén,. Non quererás que poña as fotos, ou un vídeo de "tanto amor" que utilizaron,ou mellor dito que probablemente utilizou Daniel, pa cambiarlle unha finca,comprarlla ou tumbarlle unhos eucaliptos.

      Eliminar
    5. Daniel non vai solucionar nada , xa lle daremos a solución. Pero tamén rondou a Belinda?. Ja ja ja

      Eliminar
    6. teño respecto a d. Ignacio, aparte caeme ben, encima do que se criticou, que a maior parte foron feitos contrastados, estou co crego , da sua actuacion ou omision, no que eu sei foi correcta por parte do cura, pero tamen valoro as opinions, a maior parte correctas e discutibles, en cambio de daniel, persona que non lle teño o mais minimo simpatia, pero del podese decir todo,todo gusta,canto mais mellor,o ca dice mais gorda mais se aplaude,repito non e serio,son duas varas de medir e doeme por que o blog iba por bo camiño e asi con suposicions non vai a ningun lado, e faiselle o xogo o presidente, non pode haber mellor favor que se faga a un presunto caco ca inculpalo en algo que non sexa certo

      Eliminar
    7. Anónimo por unha vez14 de enero de 2014, 9:08

      Pode ser verdade ou pode ser mentira o que escribe a xente nos comentarios do blog. Cada un escribe o que considera, se decide poñer datos para contrastar a información, é decisión da persoa que escribe, tamén é decisión de quen le, crelo ou non crelo. Penso que borrar comentarios que non insultan non leva a ningunha parte, porque ademáis, houbo 2.000 visitas esta fin de semana, así que os conectados de Trabada, seguro que o leron, os non conectados, oíron falar dos comentarios, e con ese número de visitas, algún de fóra de Trabada tamén o leu. E por outro lado, moitos xa especulásteis co nome da persoa que o escribiu, e digo especular porque estou seguro que naide falou con esa persona. E mentras tanto pedímoslles aos do blog que borren estes comentarios, a este paso, imos pedirlles tamén que teñan bola de cristal para ver que comentarios se escriben que son verdade e cales son mentira.
      Outros tamén dixestes que o comentario estaba copiado de internet, pode ser, non o vou cuestionar. Tamén pode ser que quen quería escribir algo así non encontrase palabras por sí mesmo, e encontrou unha inspiración que expresaba exactamente o que quería expresar.
      Non fai falla que contestedes, eu tamén estou especulando.

      Eliminar
    8. Os do blog podemos pedir explicacións, pero vai na persoa querer aportalos ou non, non podemos obligar a ninguén.
      Por outro lado, sobre o de que acabaremos como o rosario da Aurora, pois polo momento temos que dicir que non é a nosa intención, temos diferencias coma todos, pero temos un obxetivo común que nos vai marcando o camiño. Sempre que teñamos o obxetivo claro, pensamos que as diferencias só axudan a construir un camiño máis sólido, entre todos, aportando cada un o que considera mellor e sempre con boa intención. O que non o teña claro, pode achegarse, preguntar e aportar que será ben recibido.

      Eliminar
    9. Nada mais lonxe da miña intención a de referirme a os xestores do blog no comentario de acabar como o rosario da Aurora. Perdón si no me soupen explicar mellor pero, nunca foi esa a miña intención; quero que quede claro e nadamais. Seguide así, que gracias a vós podemos contar e aprender cousas, que unha gran maioría de nós nin sabía nin podía contalas. Un saúdo moi agarimoso pa tod@s.

      Eliminar
  8. Temos que dicir que non deixamos de sorprendernos coa xente de Trabada e para ben. Vese que hai moitos que non están de acordo co sistema e que están dispostos a dicilo e loitar, e que hai moitos que saben escribir tan ben, que xa quixéramos os do blog contar con eles para facer algún escrito cando pensen que tenen algo que dicir. Grazas, moitas grazas.

    ResponderEliminar
  9. ex ex 3 Villar - F.S.13 de enero de 2014, 12:19

    hola feliz ano

    ResponderEliminar
  10. Hay personas que dicen llamarse "amigo", pero esa palabra es muy completa y complicada para alguien que te ha hecho sufrir. Las personas que te hacen sufrir por minimo que sea jamas fueron tus "amigos" solo fueron personas que pasaron por tu vida y nada mas

    ResponderEliminar
  11. Tamos filosòficos e sentimentales eh?.Logo falaremos algo mais das pancartas, da luz pública etc etc. vamos.. do que ta pasando en Trabada.

    ResponderEliminar
  12. "dice o face de Daniel": Daniel es amigo ahora de Marina Suarez Barcia y Olimpia Lopez. Coño! elogo antes ¿non ou?.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. E que mais dara de quen seña ou deixe de ser amigo Daniel?

      Eliminar
    2. Entonces si ti viche eso tamen eres amigo del, ou?

      Eliminar
    3. Como veo que me nombran aquí porque soy amiga de Daniel quiero decir,y sin ánimo de justificarme,que yo por sistema acepto la amistad de cualquier trabadense que me la solicita ya que todos son vecinos míos.Además yo no tengo nada en contra de Daniel porque a mí nunca me ha hecho nada y siempre me he llevado bien con él.

      Eliminar
  13. Acabo de ler algo que me estrana bastante. Parece que hai xente preocupada de saber que amigos ten Dabiel. Evidentemente que ten amigos mal que lle pese a alguns. Ten amigos e seguiraos tendo ainda que haxa xente que tente satanizalo. Pero o que mais me chama a atencion e o control dalguns sobre as amizades de Daniel. Que mais da iso. Eu tamen o son . Un saudo

    ResponderEliminar